تنیس روی میز یادواره زنده یاد حاج ابراهیم رموک

نفرات اول تا هفتم معرفی شدند 



مسابقات تنیس روی میز یادواره زنده یاد حاج ابراهیم رموک با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. 
به گزارش صبح ساحل،  این دوره از مسابقات به سرداوری مصطفی نجفی ‌و کمک سرداوری پیرزاد پیری در با حضور ۶۲ بازیکن از شهرهای بندرعباس، میناب، خمیر، قشم، هشت‌بندی، بستک، پارسیان و رودان در مجموعه ورزشی ۷ تیر بندرعباس برگزار شد.
در این مسابقات بازیکنان در ۱۶ گروه قرعه کشی شدند و بعداز انجام ۸۷ بازی در مرحله مقدماتی ۳۲ نفر برتر مشخص شدند. نفرات برتر در یک جدول ۳۲ تایی قرعه کشی شدند و  یک دور به صورت تک‌ حذفی و در ادامه به صورت دوحذفی مسابقات ادامه یافت و بعد از انجام ۴۶ بازی پوریا پیمانه از بندرعباس اول شد. علی کبیریان از بندرعباس در مکان دوم ایستاد. رضا رنگرز از شهرستان بندر خمیر سوم شد. 
محمدامین پرخانی از بندرعباس در مکان چهارم ایستاد. 
عنوان پنجم‌مشترک به آرمین امیری از بندرعباس و شایان پیری از قشم رسید. عنوان هفتم‌ مشترک را منصور نصراللهی از بندرعباس و یاسر بناوند از رودان به خود اختصاص دادند. به سه نفر برتر مسابقات ، جوایز نقدی، جام و مدال اهدا شد. در پایان مسابقات صالح محمد پور رئیس هیات تنیس روی میز استان از خانواده مرحوم رموک، هیات تنیس روی میز شهرستان بندرعباس ، عوامل برگزاری مسابقات و  عامری معاونت  فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان، محمد رضا قائم مقامی مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پدیدآوران امید پارس، آرش خسروی مدیر شعبه شرکت نظم آفرینان صنعت سهند اسماعیل شکرانی رئیس حفاظت و بازرسی هلدینگ تایدواتر و مجتهد زاده مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت بندرعباس که از مهمانان و حامیان تنیس روی میز استان هستند  و در مراسم اختتامیه حضور داشتند،  تشکر و قدردانی نمود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها